Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Relaxed.

Publicerad 2007-09-21 19:53:52 i Vardagligheter

En riktigt bra dag idag. Gick upp hyfsat tidigt och tog en promenad med hunden, sen åkte jag och lämnade in älsklingens nya bil på recond.- de hade slarvat första gången. Gör om och gör rätt. ;-)
Sen blev det lunch och mys hos Malin och sötnosarna. Så skönt när vi får våra pratstunder, hon är bäst.
Älsklingen är på mässa hela dagen och kommer hem sent.
Nu, en pizza och två glas vin senare är jag så där härligt avslappnad som man ska vara när man ska tillbringa resten av kvällen i soffan. Idol nästa!
Har sålt min säng också!! De kommer och hämtar den på söndag! perfekt!

Ha en skön kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela