Em

Så som jag ser det. Simple as that.

äntligen!

Publicerad 2008-04-01 14:29:33 i Skönhet och sånt

Äntligen funkar det att blogga!
Och äntligen är våren här! Ljuvligt!
Har pluggat hela dagen- slutprov i morgon.... Jisses...
Kryssningen var sådär...  Kass mat och 200 fulla fjortisar... Nja.
Men vi roade oss bäst det gick, dansade, bubblade  och drack några drinkar för mycket ! ;-)
Blev ju lite nytt från taxfreen iallafall!
image148
Nattcreme- Lumene, Beauty Flash Blam- Clarins och Lash Queen-HR.
Förhoppningsvis nya favoriter i badrumsskåpet!
Nu ska jag susa i väg till jobbet!
Ha en underbart solig dag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-04-01 15:09:44

Mmm, ljuvliga produkter!:) Den nattcremen har jag funderat på att skaffa när min nuvarande tar slut - är ju så nöjd med dagcremen från Lumene som du tipsade om!:)
Håller tummarna för dig imorgon!!
Kram!

Postat av: Katta

Publicerad 2008-04-02 18:58:12

Du kommer älska effekten av Flash Balmet, även om det doftar lite "tant"... Ha ha. Är helt fast sen jag testade den för första gången för några år sen =) Inte så svindyr heller...

Ha en superbra kväll! Kraaaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela