Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Bläh!

Publicerad 2008-04-07 22:07:15 i Träning

Vilken dag.
Agressioner på hög nivå.
Jag verkligen avskyr människor som surar och beter sig som barnungar.
Säg vad fan problemet är eller: DROP IT!
Har jobbat med en person idag som inte gjorde det sistnämnda...
Sur, grinig och allmänt fånig.
Jag hade tippat på PMS-om det hade varit en kvinna... ;-)
Gah. Det värsta är att jag låter denna person påverka mitt humör och stjäla av min energi.
Nu är agressionerna utboxade (stackars M) och energin på topp efter Aerobox och Yoga på gymet.
Nu är jag redo för veckan igen! =)
    
FÖRE:  
  image30
EFTER:   image50

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2008-04-07 22:32:58

Duktig du är! Skulle nog aldrig sätta mig och göra högskoleprovet frivilligt. Frågorna brukar vara jättesvåra ju så jag är riktigt impad =)

Skönt att yogan fixar till det mesta =) Ha en mysig kväll. Stor kram

Postat av: Ingells

Publicerad 2008-04-07 23:22:08

Har också en kollega som är riktigt grinig ibland. Allting är tvärtom, hon bara måste säga emot. Har lärt mig nu att ignorera eller bara gå ifrån när jag känner att snart smäller jag av.

Jo, det gick hyfsat på högskoleprovet 1ggr 1,3 2ggr 1,4 och 3 ggr (fem år senare eftersom de första inte var "giltiga" längre) 1,3. Klart jag hoppats på mer, men är nöjd ändå =) Har svårt att jobba under tidspress... Min svåger fick 2,0 - och då ville han bara testa...

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-04-08 17:44:11

Haha, var bara tvungen att skratta lite när jag såg den övre bilden - men precis så känner man ju ibland. Det är superjobbigt med folk som tar all ens energi. Usch!!
Tur att man har träningen som kan få ur en alla aggressioner samt lugna ner!
Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela