Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Crap

Publicerad 2008-04-23 16:54:12 i

Men åhhh... vad less jag blir.
Inte undra på att pollenallergin kändes överjävlig igår...
Vaknade med svullen hals och feber...
Men envis som jag är intalade jag mig att det bara var allergin- stoppade i mig två alvedon och åkte till jobbet.
Efter en timmes jobb svettades jag som en gris och ögonen var svullna- mina söta kollegor tvingade mig att åka hem.
Sen dess har jag legat i sängen, sovit och ätit kakor...(skit i nyttigheten)
Det här får inte, inte, inte äventyra helgens planer. Då går jag av.
Inte helt toppen att ligga inne när solen skiner som den gör....
puss

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-04-23 21:33:08

Många krya på dig kramar!
Var rädd om dig!
Kram

Postat av: Mia

Publicerad 2008-04-23 21:45:49

Krya på dig!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-04-24 06:29:56

Madeleine:
Tack snälla söta du!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela