Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Ny klickat och vårväder

Publicerad 2008-04-16 12:28:58 i Shopping

Kom nyss hem från en joggingtur- faktiskt riktigt skönt och dessutom underbart väder!
I spåret mötte jag 3 gamla farbröder, varav en med rollator (!) som var ute och gick, härligt att man fortfarande ger sig ut ( i 5km spåret) på gamla dar!
Mycket jobb den här veckan... tycker inte jag hinner med någonting.
Tur att man kan shoppa på nätet- det spar ju faktiskt tid! ;-)
Bla. detta kommer inom en snar framtid neddimpandes till mig:
image154image155image156
Bilder: Nelly & HM


Ha en bra dag sötisar!
Kram

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-04-16 14:16:32

Nää, tänker du på mig!? Hihi, vad kul! Skoj om man kan inspirera!!
Vad många snygga grejer, kul med lite nytt i garderoben!

Ha det riktigt fint nu sötis! Kramar!!

Postat av: Katta

Publicerad 2008-04-17 21:34:38

Ha ha, skönt tankesätt! Nätshopping är riktigt kul. Först klicka hem och sen bli överlycklig när det kommer ett paket neddimpandes =) Perfa!

Ha en fortsatt mysig kväll, kraam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela