Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Haircut!!

Publicerad 2008-08-26 16:33:23 i Skönhet och sånt

Tjipptjilevipp!
Då var man nyfixad i håret och allt! Blev en ljusbrun toning med blonda slingor! Är supernöjd och det är precis som jag vill ha det! Min frisör kan hon!
Nu sitter jag här med värsta lockarna- så går det nämligen när man låter en frisör gå loss med en föntratt på mitt hår!
Men det var så himla länge sen någon fick göra det så jag hade nästan glömt bort att jag kunde bli så här lockig!
Måste säga att jag gillar det- kul med variation iallafall!
Nytt färgbevarande schampo och balsam fick följa med hem och en liten present i form av ett underbart lipgloss i färgen Nude Temptation från Matrix! Det luktar vaniljbullar! tack V, du är bäst!

 Hur faan får modebloggarna till bilderna i spegeln egentligen-det var ett himla vridandes och vändandes! Jisses!

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2008-08-26 18:38:08

Shit vad snyggt det blev! =) Slingor är verkligen det bästa. Känner sig varken för mörk eller ljus. Hoppas du fortsätter trivas i nya färgen!



Extra tisdagsplus med nya produkter. Måste också ta tag i den biten känner jag. Börjar bli rätt tomt i produkthyllan här hemma...



Ha en fortsatt mysig kväll, kraam

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-08-26 19:16:44

Vilket svall, sååå snyggt! Du måste verkligen vara supernöjd, snygging=)



Du är utmanad i min blogg=)

Många kramar till dig

Postat av: Mia

Publicerad 2008-08-26 20:09:35

Det blev verkligen superfint! Plattar du ditt hår annars eller blir det sådär rakt av sig själv om du inte gör något? Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-26 20:22:27

Katta: Tack sötis! Känner mig supernöjd med färgen!

Alltid kul med nya produkter, synd bara att det inte var alltför länge sen jag köpte nytt till håret, men jag vill ju inte att färgen ska försvinna snabbare än nödvändigt, så färgbevarande there is! Ha en mysig kväll du med! Kram kram!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-26 20:27:11

Madeleine: Tack snälla! Är faktiskt riktigt nöjd! =)

Ha, ha vilken rolig utmaning-den tål att kluras lite på! Kramar!!



Mia: Tack! Oftast gör jag ingenting med mitt hår utan låter det självtorka- Då blir det lite "lagom" vågigt. Om jag vill ha det rakt brukar jag antingen föna eller plattånga! Kram!

Postat av: Mrs. b

Publicerad 2008-08-26 20:38:26

Snyggt! Håller med, det är så roligt när man kommer ut nöjd från frisören! Själv har jag också hittat en favoritfrisör som jag håller mig till trots att jag numera bor 3 mil ifrån.

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-26 20:44:48

Mrs.b: Tack! =) Kul att du har hittat en bra frisör (trots avståndet)- Att känna sig nöjd med håret är jätteviktigt, kan förstöra mycket för självkänslan om man inte är det!

Ha en bra kväll!

Postat av: Hill

Publicerad 2008-08-27 00:07:29

FAN VAD SNYGGT DET BLEV! :D Verkligen jättefint!Tack för passningen.. ;P

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-27 09:43:21

syster: Tack sötnos! =) Nu får vi se om du är lika udda (eller uddare) som jag! Kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-08-27 20:35:34

Riktigt snyggt! Lagom med ljust & mörkt blandat.

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-27 21:40:39

Jenny: tack snälla! =)

Postat av: Hanni

Publicerad 2008-08-30 19:09:36

Kanonfint!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-01 18:09:20

Hanni: tack snälla! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela