Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Birthdayboy

Publicerad 2008-08-05 11:19:44 i Vardagligheter

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det älsklingens födelsedag!
Hjärtat blev jätteglad  för sina presenter i morse- något slags samuraispel till hans nya X-box 360, fräscha kallingar från Frank Dandy och saltvattenspray till håret! Har en present till på lut som ska inhandlas på lunchen.
Apropå lunch- idag blir det lunchdejt och semestupdate  med sötaste Ina! Me like!
Glöm inte paraplyet idag sötingar!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-08-05 12:07:45

Grattis till din darling:)

Ha en mysig dag i regnrusket!

Postat av: Malin S

Publicerad 2008-08-05 12:32:02

Jag gick med största golfparaplyt till jobbet imorse och snurrade det sådär coolt i luften dessutom =)

Ang. MK&Ashleys omslag: Men tänk om t.ex. MKs omslag säljer bättre !! Snacka om att tydliggöra en konkurrenssituation ;)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-05 14:38:08

Madeleine: Tack detsamma! Kram!!



Malin S: Haha..inte dåligt! Själv glömde jag paraplyet och blev dyngsur- därav uppmaningen till er andra ;-)

Kanske blir catfight i Olsen hemmet... hihi..

Postat av: Milla

Publicerad 2008-08-05 20:22:35

Det låter som en bra idé. Hoppas bara att vi hinner bli klara här hemma tills dess :) Kvällarna ägnas numer åt spackling, slipning och Findus frysta portioner... :) Men det ska det väl vara värt efter alla år med gipsskivor. Kram och hälsa grattis från oss!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-06 09:53:00

Milla: we got a date! ;-)

Förstår att ni har att göra... fast det är ju så himla skönt när det är färdigt! Kram

Postat av: Katta

Publicerad 2008-08-06 11:51:35

Vad fin hall ni har! Ljus och fräsch =) Precis en sån tidskriftsamlare från Bruka som jag vill ha. Tänkt köpa en i evigheter till arbetsrummet (och alla räkningar) men så glömmer jag =( Älskar murstocken men jag förstår oron inför krokarna, hoppas du kommer på någon smartinglösning...



Ha en lovely dag! Kraaam

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-06 13:03:22

Katta: tack snälla! Tidskriftssammlaren är perfekt för obetalda räkningar som hamnar lite överallt annars, vi har ju inget arbetsrum tyvärr... Men jag har planer på en lite arbetshörna i vardagsrummet, nu när jag ska blu student och allt ;-)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela