Em

Så som jag ser det. Simple as that.

fredag

Publicerad 2008-08-29 09:26:03 i Vardagligheter

Knallrosa smoothie i ena handen och försöker blogga med andra! ;-)
Trött i kroppen från gårdagens jobb, men det var kul! Riktigt roligt att träffa min gamla chef Å också!
Om det inte vore för att min kropp inte håller (och de värdelösa tiderna) skulle jag nog kunna jobba i restaurangbranchen i all evighet! Jag älskar att träffa nya människor och att ge dom service över den de förväntar!
Men, men det  är väl dax att bli "vuxen" antar jag!
Nu måste jag lägga på ett kål- snart står syrran och brummar med sin lila Clio härutanför. Västerås nästa!
Kram på er sötisar och ha en underbar fredag!

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2008-08-29 16:36:15

Nu åker vi till Toscana! Ha det så bra, berättar om händelsen på båten när vi kommer hem! Kram kram

Postat av: Hill

Publicerad 2008-08-29 18:15:59

Du, jag har faktiskt ingen lila clio! Den är vit ;) Haha. Tack för idag si's, du är bäst5! Puss

Postat av: Hamsterns kompis

Publicerad 2008-08-29 18:26:30

HAMSTERN, hej! Jag vill se allt vad du köpt idag, ryktet har liksom gått om att det är en hel del ;) Hoppas du mår bra. Kram lisa fisa

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-08-30 08:41:10

Ska också rill Västerås och shoppa ganska snart. Får du komma med lite tips, var något år sedan jag var där sist:)

Kram och hoppas du något skoj fick följa med i kassarna hem

Postat av: Katta

Publicerad 2008-08-30 15:57:27

Ooo! Shopping! Vad blev det?



Hoppas du har en underbar helg! Kraamar från Öret =)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-30 18:08:57

Milla: Åh vad härligt! Ha det så himla skönt i värmen och jag vill höra allt när ni kommer hem!

Tack för inbjudan till kräftskivan förresten! =)

Kram!



Hill: Oj, oj..lite snabb på tangenterna kanske ;-)



Lisa: haha jasså du? En liten sneak a peak ligger ute nu! Hörde att du börjat skolan! Tror att du kommer gå tillsammans med min kompis Malin!

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-30 18:19:28

Madeleine:

Aha! Västerås shopping för dig med alltså!

Solo har öppnat ny stor butik som är väl värd ett besök! (ligger nästan mittemot Indiska) Annars är tipset att "beta av" galleriorna en efter en ;-)

Kram på dig!



Katta: Tack sötnos, det hoppas jag att du också har!Shopping blev det! Finns så mycket snygga höstkläder att jag blir alldeles matt! Kan ingen ge mig en vinstlott eller nåt? ;-)

Kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela