Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Första skoldagen

Publicerad 2008-08-25 18:26:19 i Vardagligheter

Nu är jag igång! Känns superkul och jag vet det här kommer bli en rolig och mycket lärorik höst!
Det är framförallt juridiken som jag känner mig mest laddad inför!
Var och hämtade Sveriges lagar på mammas jobb och fick nästan träningsvärk i armen- så tung var den! ;-)

På marknadsföringen har vi bildat grupper idag, är alltid lite läskigt eftersom man inte vet hur höga ambitioner de andra har... Första intrycket av min grupp är iallafall bra hittills. Blandade åldrar, kön och ursprung! Spännade!
Var en sväng på Åhléns för att köpa block och med mig hem fick jag en superfin, grå skjortklänning med fickor som jag var och klämde på redan förra veckan... Garanterat en ny höstfavorit!
Ikväll är det Yoga som gäller! Skönt att få samla alla de tusen tankar som far omkring i mitt lilla huvud just nu...Haha..
I morgonbitt iska jag äntligen klippa mig och fräscha upp färgen lite!
Har inte riktigt bestämt mig vad gäller den... antingen blir det lite blandade slingor (är trött på det helblonda nu) eller kanske en toning i någon ljusare brun färg... Vill inte riktigt bli så mörk som jag var förra hösten...än.
Vad säger ni? Slingor eller helfärgat?

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-08-25 21:41:19

Vad kul att det känns så bra=) Juridik är riktigt kul även fast det tar ett tag innan man "lär" sig lagboken:)



Jag tycker oftast att slingor ger mer liv och volym i håret. Så jag säger slingor!



Ha en bra kväll! KRAM

Postat av: Katta

Publicerad 2008-08-25 22:15:38

Jag säger slings! Mest för att jag själv har det ;) Jag brukar blanda ljusa och mörka för att få det liite mer naturligt. Passar nämligen varken som blondin eller helmörk.



Lycka till med alla kurser, kraam

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-25 22:19:02

Madeleine:

Ja, lagboken är ingen lek, haha... Men jisses vad kul det är! Lutar nog åt slingor... Kram



Katta: Jag får lyssna på dig och Madeleine, blir nog slingor! Var länge sen jag körde blandat!



Tack söta! Kramen

Postat av: gizmodog

Publicerad 2008-08-25 22:57:52

Läskigt

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-26 09:00:34

Gizmodog: Hm, ja.. och kul! =)

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-08-27 20:34:31

Spännande kurser du läser! Juridiken är riktigt rolig att läsa, kommer jag ihåg och framförallt intressant.

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-27 21:48:34

Jenny: Ja, det känns som det kommer bli en kul plugghöst! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela