Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Onsdag.

Publicerad 2008-08-06 13:45:04 i Vardagligheter

Onsdag. Snart har halva arbetsveckan sprungit iväg... Nu är det inte långt kvar till skolan börjar! Spännande!
Igår hade vi hela tjocka släkten hemma på födelsedagsmiddag för älsklingen.
Vi bjöd på godaste lasagnen (made by älskot), sallad och gott vin till det. Självklart bjöds det även på födelsedagstårta från det lilla konditoriet- princesstårta med hallon och en chokladdröm med mango kräm!
Mycket smarrigt vill jag lova!
E fick många fina presenter bla. en Soda Streamer Pure och Champagne glas från Ittala! (snart är samlingen fulltalig)
En mycket trevlig kväll men självklart glömde jag att ta fram kameran... Typiskt.
Ha en bra onsdag!
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-08-06 14:04:19

Åhhh sodastream Pure är fin fin:) Själv har vi den vanliga silvriga varianten. Mycket nöjda med den. Gott att kunna göra eget vatten. Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-06 14:43:49

Malin: Ja den var jättefin! Gott och mycket mer miljövänligt än att släpa hem bubbelvatten från affären! Ha en bra dag! Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2008-08-06 15:00:04

Svar: Haha...på tal om miljövänligt. Dets tod om sodastream och att det inte var mer miljövänligt på aftonbladet idag...haha. Men vattnet blir ju godare hemma:) Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-06 15:18:37

malin: Hmmm..tji fick jag! men det känns bättre iallafall- haha! ;-) Kram

Postat av: Mia

Publicerad 2008-08-06 15:46:37

Vad roligt att börja plugga! Jag är så avis! :)

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2008-08-06 17:30:55

tack=)

ska köpa mig en ny skolväska!!

Postat av: Katta

Publicerad 2008-08-06 18:22:32

Grattis!! Gud vilket roligt yrkesval. Det hade jag verkligen gillat om jag nu inte redan var klar =) Jag pluggade ju aldrig på distans men det är det roligaste jag gjort hittills, hoppas du känner samma sak när du kommer in i allt!



Bra presenter killen fick. Champagneglasen är hur snygga som helst. Vi har Brukas men era är bannemig finare =)



Kraaam

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-08-06 21:51:46

Spännande att skolan kör igång snart:) Kan tänka mig att det är en riktigt rolig och intressant utbildning. Hur lång var den?

Ha en bra onsdagskväll!KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-06 22:35:50

Mia: Det ska bli jättekul! =)



Sarah: Perfekt, då kom ju vinsten lägligt!



Katta: Tänk,jag som alltid sagt att jag absolut inte ska bli mäklare (både min mormor,moster och mamma är det) men nu känns det verkligen som jag har hittat rätt och jag kastar mig in i familjeföretaget! Ha,ha! Ska bli kul!



Älskar de glasen och måste väl erkänna att jag är skyldig till att flera av gästerna hade köpt dom..

Man får inte vara dum! ;-) Kramis!



Madeleine: Om man läser själva programmet är det mellan 2 och tre år, men jag ska läsa fristående kurser på distans så jag vet inte riktigt- det beror ju på hur duktig jag är på att plugga! ;-)

Kram



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela