Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Onsdag.

Publicerad 2008-08-20 19:10:32 i Vardagligheter

Vaknade kl 4 i morse av jordens oväder! Regnet vräkte ner och det blixtrade och dundrade!
Ganska mysigt att bara kunna dra täcket över huvudet och ligga och lyssna på smattret mot taket...
Powerwalk i morse- börjar få lite rutin på det nu-skönt!
Lång och mysig lunch/fika/shopping date med Pernilla och hennes söta W. Går på tok för lång tid mellan gångerna vi ses, men det är lika mysigt varje gång ändå!
Var ner en sväng på Svenska Hem butiken och hittade alldeles för mycket fint!
Inget i inredningsväg fick följa med den här gången men däremot en söt Tischa i sailorstuk från Lindex-perfekt till jeansen och koftan i höst!
Ha en bra kväll! Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2008-08-20 20:10:00

Nej men - nytt namn och ny layout? Snyggt!



Önskar att jag också kunde gå powerwalks på mornarna men då måste jag gå upp vid 5-tiden och det går bara inte =( Annat var det på den gamla goda pluggtiden... Kraaaam

Postat av: Anna

Publicerad 2008-08-20 21:33:14

Åh här var det nya layout ser jag, vad snyggt!!! Kul med lite omväxling =) Ha en härlig kväll! KRAAAAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-20 21:40:48

Katta: Tack! Kände att jag ville förnya mig lite- höst och nya tag ;-)

Att kliva upp klockan 5 bara för att ut och gå känns lite väl magstarkt, det kan jag hålla med om! Men nu student som man är... hehe..

Kram på dig!



Anna: Tack tjejen! Behövde lite om växling kände jag! =) KRAMAR

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-08-20 23:48:54

Här har hon gjort om ser jag! Snyggt. Gjort det själv? Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-21 10:12:35

Syster:Ja, kände att det var dax. Sälv och själv..detär en av dom färdiga mallarna! ;-)

Kram kram

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2008-08-21 12:39:39

jahaaa men grattis till dig oxå då.

vad läser du?



Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-21 13:03:01

Sarah: haha.. tack!

Grundläggande juridik, marknadsföring och bggnadsteknik! Planen är fastighetsmäklare om ett par år! Kram

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-08-21 13:22:40

:)

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2008-08-21 13:45:11

ahaa ok=)

kankse du har nått i gävle nån gång.. då kanske vi ses!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-21 19:53:08

Jonna: =D



Sarah:Ja, ska ju iallafall upp och skriva slut tenta så vem vet- vi kanske springer på varandra! ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela