Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Thank God It´s Friday.

Publicerad 2008-08-08 16:06:10 i Vardagligheter

Vips! Så var det fredag. Inte mig emot, känner mig lite trött och sliten- måste vara alla nya intryck, jag är ju inte van att sitta på ett kontor utan att flänga runt i en restaurang hela dagarna! ;-)
Take away sushi till lunch idag- så himla gott var det!
Ikväll ska jag bunkra upp med skvaller, inredningsmagasin och rosé. Bara ta det lugnt ! Eller så gott det går...
Älsklingen ska nämligen ha en hel hög med grabbar hemma för att fira hans födelsedag i efterskott- blr nog livat kan jag tänka ;-)
Imorgon far jag ut till mamma och pappa på landet, ska nämligen vara hundvakt åt 4 (!) hundar, med min egen blir det alltså 5 monster att hålla reda på! Önska mig lycka till...Haha..
Ha en underbar fredagskväll! kramar!

5 hundar? Piece of cake...

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-08-08 18:56:01

Låter som en mysig fredagskväll i regnet och en mer "vild" lördag med alla vovvar=)

Sköt om dig! KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-08 19:09:29

Madeleine: ja; det bli nog livat värre! ;-) Kram tjejen!

Postat av: Katta

Publicerad 2008-08-08 19:19:43

Men rosé är ju bara så somrigt och gott! Fick en kommentar där någon frågade om jag drack vin varje kväll, ha ha! Vilket jag faktiskt gjort nu på semestern =) Mys på och good luck i morgon! Kraaam

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2008-08-08 19:21:51

ja jag är lite rädd för dom. så jäkla hårda!!



ha en toppen kväll söta!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-08 20:26:31

Katta: ja, jag såg den kommentaren, lite skillnad på att dricka lite vin och vara kalas tycker jag! =) Och semester är just semester, man får faktiskt unna sig lite extra om man vill! Massa kram!



Sarah: Ja, lie hårda och kantiga på nåt vis! ;-)

Tack det samma tjejen! Kram kram!

Postat av: Katta

Publicerad 2008-08-08 20:45:30

Exakt ;) Kraaam igen!

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2008-08-09 07:49:12

idag så skiner solen.. jag vill inte sova bort hela den här dagen!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela