Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tisdag.

Publicerad 2008-08-19 15:21:09 i Vardagligheter

Började dagen med en långpromenad i skogen. Så himla härligt, för solen värmde, men luften kändes ändå lite höstigt kall om ni förstår vad jag menar?
Har skrotat runt lite på stan också, letat lite "bra att ha" grejor inför skolan...på Åhléns hittade jag massor av fina kläder som däremot inte är "bra att ha" för en blivande studentplånbok!  ;-) Blev inget köp idag, men kan lova att det inom en snar framtid hänger minst en höstig klänning i garderoben...
Nu ska jag hälla upp en stor kopp kaffe och beställa lite studielitteratur, är nog på tiden...
Ha en fortsatt bra tisdag!
PUSS!

Kommentarer

Postat av: Malin S

Publicerad 2008-08-19 15:49:19

Förstår exakt vad du menar. Älskar höstluften =)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-19 16:03:57

Malin S: Yes. Jag älskar hösten och att få ut och röra sig i höstluften är bara så härligt! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela