Em

Så som jag ser det. Simple as that.

ACO

Publicerad 2008-12-03 20:22:04 i Skönhet och sånt

Lagom till jul brukar det dyka upp en Limited Edition Body Lotion från ACO på apoteket.
Förra årets vaniljdoft var aningens syntetisk och ingen höjdare enligt mig..
Men årets Golden Delicious & Vanilla är en fullträff!
Med den på kroppen doftar man som en smaskig äppelpaj!
Helt klart en favorit som gör susen för min torra vinter trötta hud!
Får ta och köpa upp mig på ett litet lager illa kvickt innan den försvinner från apotekshyllorna!
Try it!

Bild: ACO.se

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-12-03 20:56:44

Åh den måste jag kila och köpa, lät ju urgod! tack för tipset!



Pälsen är snyggare t o m i verkligheten.. så det får nog bli ett köp annars ångrar jag nog mig =)



Ha en mysig kväll!



Kramis

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-03 21:03:29

Anna: Japp, jag älskar den! Igår när vi hade gått och lagt oss frågade E vad det var som luktade frukt.. Behöver jag säga att det var jag ;-)



Då är det ju klart du ska slå till!



Kramis

Postat av: Anna - Svägerskan

Publicerad 2008-12-03 21:08:01

Frukt-Emelie med andra ord ;-) Låter lovande, jag vill också lukta god frukt, måste till apoteket snarast innan krämen tar slut!



Kram gumman!!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-03 21:47:59

Anna: Haha.. that´s me! ;-) Kram kram!

Postat av: Malin S

Publicerad 2008-12-03 21:52:17

Ooops, jag har visst härmat dig ;) Visst är den ljuvlig.

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-03 21:57:25

Malin: Haha! Så kan det gå- men en sån goding tål att skrivas om flera gånger! ;-)

Me like it alot! Kram

Postat av: elin

Publicerad 2008-12-04 09:52:06

det kommer det att bli, ja ;) det kommer bli underbart fint! vem vet, kanske blir ännu en inredningsblogg? haha.



såå, den nya lotionen var bra? kul! jag har varit nyfiken på den så det får nog bli ett köp idag :)



ta hand om dig.

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-04 11:04:32

Elin: Det ser jag fram emot! =)



Slå till vettja! Den doftar underbart!



Tack detsamma tjejen!

Postat av: Linda

Publicerad 2008-12-04 14:13:20

Jag tänker också springa till apoteket ögona böj! Snabbtåg låter som en aldeles underbar ide! får ta och skriva ett brev till tomten...kram på dig.

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-04 20:16:22

Linda: Det tycker jag verkligen att du ska göra! Både tomten och apoteket! Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela