Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Aj.

Publicerad 2008-12-28 22:06:20 i Vardagligheter

Det blev en sväng till solariet och Thaimat från Vita Elefanten i kväll- så nu är jag mätt, belåten och iallafall en nyans brunare på kroppen.
En annan del av min kropp som har intagit helt andra nyanser än normalt är min lilltå.
Råkade spårka in den två (!) gånger efter varandra i tröskeln när jag städade och nu har den en tjusig blå/lila nyans..
Gjorde djävulusiskt ont och jag misstänker att den är.. trasig.
Jag kan knappt gå i mina annars så sköna converse utan att grina illa, så det är väl tack och goodbye till heels på nyår antar jag..

Jag vill, jag vill, jag vill svassa runt i dessa...

Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman

Publicerad 2008-12-28 22:27:41

SV: Ryggen får älsklingen hjälpa mig med, men halsen brukar funka fint att göra själv, knepet är väl att man inte får ta för mycket BUS åt gången utan ta hellre för "lite" och stryk på flera lager med några timmar emellan.. =)



Men söta stackare, hur lyckades du med att sparka i två två (!) ggr? Det som gör så satans ont, har gjort det själv några ggr och det är ju svårt att gå i högklackat ett tag etfer, hoppas den repar sig snabbt, för du kommer ju vara ljuvlig i de där SJUKT snygga pumpsen, de hade jag gärna haft på nyår, kanske kan låna din nu om du inte kan använda dem, hehehe ;-)



Krya på tån!



Kraaaaaaam

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-28 22:34:41

Anna: Ok! Tack för tipsen! Då ska jag involvera baby och införskaffa mig en flarra! Någon favorit?



Jag vettisjutton hur det gick till, men ont som faan gjorde det! =/ Tack sötis- Hoppas verkligen att det ska gå annars budar jag över dom till dig! ,-) Kram

Postat av: Anna - Starwoman

Publicerad 2008-12-28 22:52:00

SV: Min favorit bland BUS:en ;-) är L´oreals Sublime Bronze, ger lite färg med en ggn så man ser vart man strukigt på den, kanske därför det inte blir så flammigt?! Lancomés är också bra tycker jag men mycket dyrare, så jag kör mestadels på just L´oreals variant, kostar runt 150 kr på Åhléns & Lindex (tror den är lite billigare på Lindex.. Var så i Enköping när jag bodde där)



Nu ska jag sova, krya på tåssan än en ggn!



Vi hörs!



Kraaaam



Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-28 22:58:16

Anna: tack sötnos! Sov så gott! Kram!

Postat av: jossan

Publicerad 2008-12-29 13:32:02

såååå snygga!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-29 23:46:14

Jossan: Tack snälla! Hoppas bara på att jag kan använda dom nu också! ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela