Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Dan före dan- här med.

Publicerad 2008-12-23 13:39:30 i Vardagligheter

I morgon är det alltså årets mysigaste dag i mina ögon.
Jag älskar verkligen julen! Det finns inget bättre än att få mysa med nära och kära!
Gårdagskvällen var superlyckad men Idag är jag lite trött i mössan kan jag säga...
Har ägnat förmiddagen åt att rulla kötbullar- snacka om terapiarbete! Haha!
Ska lägga mig på sängen och läsa ett tag sen bär det iväg till älsklingens föräldrar.
Vi passar på att umgås med dom ordentligt ikvälloch vi åker även dit i morgon på jullunch eftersom vi kommer att fira med min familj i morgon kväll.
Sötaste morfar var förbi nyss med en jättefin julgrupp med lila hyacinter och en julstjärna.
Varje år gör han julgrupper till alla i familjen- så himla gulligt!
Hoppas ni får en bra dag och kanske några snöflingor utanför fönstret!

Kommentarer

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2008-12-23 21:41:16

Söt morfar du har! =)



Härmade dig med vasen/hyacinterna. Fast jag köpte den lägre varianten. Blev rätt bra för att vara ett första floristförsök ;)



God jul i förskott! Kraaamar

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-12-23 22:29:15

Många GOD JUL KRAMAR från mig. Hoppas att du får en mysig dag med nära och kära!KRAM KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-24 09:12:05

Katta: Ja, han är jättesöt min fina morfar!

Jag tror att du är en alldeles utmärkt florist och övning ger ju färdighet! ,-)



God Jul!! Kram



Madeleine: Tack detsamma gumman! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela