Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Lördag

Publicerad 2008-12-20 13:42:11 i Home Sweet Home

Just nu doftar det underbart av gran och hyacinter här hemma!
Det doftar jul med andra ord! Lovley!
Tog mig själv i kragen och gick på en rejäl powerwalk i morse- i strilande regn..
Väldigt skönt och uppfriskande! Åh vad jag har längtat efter att få röra på mig!
Förkylningen börjar ge med sig så jag vägrar sitta still!
Ikväll blir det myskväll med sötaste Ina.
Förmodligen bio och smarrig middag.
Älsklingen ska på julfest med jobbet så det är girls only! Ja, förutom Allan då! ;-)
Ha en riktigt skön lördag sweeties!
Puss!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2008-12-21 09:06:03

Vilket fint arrangemang du gjort med hyacinterna, verkligen jättefint! Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-21 11:36:34

Mia: tack! Vad gullig du är! Kram på dig!

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2008-12-21 18:17:38

Vad fint du gjort! Är också sugen på att plantera om mina hyacinter men jag har ingen vas som passar, hm... Mera shopping kanske! ;)



Kraaam

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-21 19:47:13

Katta: Tack gumman! Hittade min vas på Åhléns! Lite shopping kan väl aldrig vara fel ;-) Kram kram

Postat av: Malin S

Publicerad 2008-12-21 20:25:16

Så julmysigt du fixat hemma. Hyacinter och grandoft är underbart. Fint med mistel också.

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-21 22:42:58

Malin S: Tack! Det börjar sakta men säkert smyga sig på en julig känsla här hemma. Nu hoppas jag bara på snön! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela