Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Muffin

Publicerad 2008-12-02 21:35:33 i Shopping

Nu sitter jag i soffan och är helt slut. Spinningpasset gjorde verkligen sitt!
Hello jelly legs! Härligt att äntligen vara igång igen!
Har varit i Västerås på julklappsspaning hela eftermiddagen.
Några klappar mindre på listan!
Ett besök på Make Up Store och såklart gick jag inte tomhänt därifrån...  
Muffin och Xocoatl fick följa med hem- i vääärldens största påse!
Har även hittat min nyårsstass! En svart axelbandslös sak med rosett över bysten- sitter som en smäck!
Tänker matcha den med svarta Heels från Paris Kate and I och smycken från snö!
Oh yes I´m so ready for new year!

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2008-12-03 09:24:15

Fick du deras röda STOOORA julpåse??

En sån fick jag i förra veckan när jag handlade på MUS haha kunde ju nästan krypa in i den själv ju!

Jag har oxå Muffin skuggan hemma.. Lovely ;-)

Ha en bra vecka och du är super duktig som har kommit igång med träningen.. Jag bara undrar när jag själv ska ta mej dit... haha :-)

KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-03 10:16:57

Zandra: Ingen julpåse- men den var stor som ett hus och längst ner på botten låg mina ögonskuggor och skvalpade! Haha.. Kändes lte onödigt måste jag säga. Min träningsinspiration har äntligen krupit fram- din kommer säkert den med ska du se! Kram

Postat av: Hanni

Publicerad 2008-12-03 12:16:03

Köpte också smink på MUS igår. Blev en microshadow och en skuggpensel. =)

Postat av: Linda

Publicerad 2008-12-03 16:26:41

Åhh vad julpyntit och fint! har ni bestämt vad ni ska göra på nyår? eller hur var det nu?....

Jag önska ochså att vi kunde babbla och fika...saknar dig massor gumman!

Kram,kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-03 20:29:45

Hanni: Jag älskar MUS! Deras skuggor är super!



Linda: Tack gummsan! Vi ska fira nyår i Köping med västkustkompisarna. Blir nog supermysigt!

Det borde finnas snabbtåg till Visby =/

Puss!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-12-04 19:07:39

Jag fick också en gigantisk påse sist jag handlade där. Kändes lite fånigt när det bara låg lite smått i den...haha. Men nu har påsen kommit till användning då jag börjat lägga inhandlade julklappar i den..perfekt julklappssäck..haha



Ha det bra!!!KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela