Em

Så som jag ser det. Simple as that.

What a circus

Publicerad 2008-12-08 13:53:09 i Vardagligheter

Vem har inte tyckt att turerna kring Britney Spears har varit för mycket den senaste tiden.
Men när jag såg dokumentären om henne i Lördags kunde jag inte annat än att tycka synd om tjejen.
Så himla sorgligt...
Jisses. Vem skulle inte go bananas med alla dessa galna paparzzis som förföljer en dygnet runt.
Tänk att aldrig någonsin få vara ifred. Att varje steg man tar bevakas.
Många har nog trott att hon aldrig skulle bli sitt forna jag igen.
Men nu är hon tillbaka och det med råge.
Jag älskar hennes nya album.

                                                          Kärlek!!

Kommentarer

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2008-12-08 14:01:03

Ja visst är hon grym! Love her! =)



Visst förstår man att det inte är lätt att leva i rampljuset precis hela tiden. Själv har man gjort en hel del sen man var 16 som inte visats upp för hela världen! Inte konstigt att hon måste få utlopp för alla känslor någonstans.



Kraaam

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-08 14:11:14

Katta: ja, herregud! Tänk att aldrig få vara deppig/ledsen/förbannad utan att det finns på varenda löp dagen efter! Jag hade rakat av mig håret för länge sedan! ,-)

Kramisar!

Postat av: Sarah

Publicerad 2008-12-08 16:49:19

Hejsan!!



Kikade nyfiket in på din blogg och lämnar givetvis en tass efter mig. Trevlig sida du har. Kikar gärna in fler gånger.



Ja jag kan hålla med dig om stackars Britney, kan ju inte vara lätt att ALDRIG få vara ifred.



Ha en fortsatt bra kväll



SARAH

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-08 18:03:23

Sarah:

Tack snälla!Du är så välkommen tillbaka!



Och, nä..hon har det nog rätt tufft- jag menar man kan ju bli knäpp för mindre!

Postat av: rebecka

Publicerad 2008-12-08 21:07:15

Håller absolut med dig. Media har ju en tendens att verkligen förvränga bilden av mäniskor och få dem att göra mindre genomtänkta saker.



Härlig blogg förresten. Hit kommer jag igen.



Kram Rebecka

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-08 21:17:54

Rebecka: Ja, det är svårt att föreställa sig hur det skulle vara! Jag tror jag står över ;-)



Tack snälla du, vad glad jag blir! Du är väkommen tillbaka! =)

Kram

Postat av: Anna - Starwoman

Publicerad 2008-12-08 21:39:24

Tack, Ja jag tycker att man ska ta sig en funderare emellanåt, inklusive jag själv som tar saker och ting förgivna allt för ofta =)



Ja stackars Britney, det går inte att föreställa sig för oss hur det är att leva som superkändisarna gör. Jag föredrar att leva som jag gör trots avsaknadet av miljarder på kontot ;-)



Ha en fortsatt trevlig kväll!



Stor kram gumman!

Postat av: Milla

Publicerad 2008-12-08 21:41:31

Hmmm, vi tycks bara ringa om varandra. Jag gör ett försök imorgon, gumsan! :)



Kram så länge!

(vi såg också dokumentären... håller med!)

Kram kram Milla

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-08 21:56:42

Anna: Ja, det är väldigt lätt att ta saker och ting för givet... Jag har faktiskt fått mig en riktig tankeställare och försöker "fånga dagen" lite oftare!



Visst skulle det vara fantastiskt att kunna köpa allt man drömt om och resa jorden runt, men näh.. jag tror att jag föredrar att vara den småstadstjej jag är ändå! ;-)

Kram på dig sweetie!



Milla: Det verkar inte bättre! Haha! Ska försöka hålla mig nära telefonen i morgon då! Kramisar!!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-12-08 22:13:11

Tack vad gullig du är=) Ja det var en mysig liten tjejkväll...



Ja min gran sprider mkt jul här hemma, dock är det ju en minigran, men den barrar inte ännu..perfekt.



Sköt om dig. KRAM

Postat av: Ingells

Publicerad 2008-12-09 10:51:11

Ja, såg också nästan hela dokumentären - kunde inte gå ifrån. Kul att se lite mer hur hon är som person och visst tyckte man så synd om henne, för de är verkligen sinnes de där paparazzina!

Postat av: Sarah

Publicerad 2008-12-09 14:30:02

Hejsan!



Hoppas det är ok att jag länkar till dig. vill ju gärna inte missa något nu när jag hittat en sida jag gillar!!



Ha det bra!!

Postat av: Linalotta

Publicerad 2008-12-09 15:27:56

Blandat med julmusik så går denna cd på repeat...särskilt Womanizer.



Ha en skön eftermiddag.

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-09 17:20:40

Madeleine: Små granar är supergulligt, funderar också på en mindre variant i år... KRAM



Ingells: Nä, hon har det nog inte så lätt... En väldigt bra dokumentär måste jag säga!



Sarah: Klart du får länka! Det är jättekul att du gillar min blogg! Ha en bra kväll! =)



Linalotta: Den är superbra och går varm här med!

Tack detsamma! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela