Em

Så som jag ser det. Simple as that.

kakel och nakenchock

Publicerad 2008-02-04 22:12:03 i Träning

Måndag avklarad. Uppe tidigt och dagen har gått fort...
Har varit och valt kakel (vitt fasat) och i morgon kommer dom och sätter upp skåpen! Hurra!
Om allt går som det ska kan vi kanske laga en riktigt god middag till helgen!
Måndag är ju Yoga dag..brukar annars vara en bra start på veckan men idag vet jag inte... *skratt*
Under en av positionerna sneglar jag åt sidan och håller på att ramla baklänges.
En av de äldre inte alltför vältränade herrarna har slitit av sig tröjan och yogar i bar överkropp...
Eh... kalla mig gammalmodig, men jag vill definitivt inte se en hårig blekfet bringa när jag försöker slappna av och fokusera.  Skyl dig människa!!!!
Vad tycker ni- är det Ok att träna i bar överkropp?
Så- dagens utbrott avklarat.
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-02-05 18:48:02

Vad härligt att det går framåt med köket! Måste ju kännas underbart.
Haha, jag skrattade när jag läste din beskrivning av mannen på passet. Hm, får nog hålla med dig där, lite stil tack!!:)
Ha en härlig kväll, kram på dig!!

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-02-05 20:31:13

Usch ja! Nakenfarbrorn gjorde mig faktiskt lite illamående.

Postat av: Katta

Publicerad 2008-02-06 19:20:37

Nä - usch vad hemskt! Ok, om det varit någon extremt hunkig o det var värmebölja men annars inte ok. Ha en grym kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela