Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Måndag.

Publicerad 2008-02-11 18:44:26 i Vardagligheter

Har varit en ganska vanlig måndag, men vilket underbart väder!!!
Äntligen! Så skönt att det börjar bli ljusare också! Härligt att slippa köra hem i kolmörker!
Har planerat in en finlandskryssning i mars också! Vi ska fira av en kollega (och vän) som ska sluta...
Kommer nog att bli lyckat!
Hade tänkt gå och Yoga idag, men har en envis huvudvärk som vägrar ge med sig trots treo...
Tror jag stannar hemma och tar en varm dusch med inpackning och kanske en ansiktsmask istället.
Trodde ju att vårat kök skulle vara färdigt idag. Tji fick jag... Det de hade gjort idag var att sätta upp två luckor som saknades... Wow-starkt jobbat... GE MIG KAKEL!!!!
Hoppas ni andra har haft en bra start på veckan!
Kram!

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-02-11 19:20:05

Usch vad jobbigt med huvudvärk! Hoppas det känns bättre SNART.
Kul att ha en kryssning att se fram emot!!
Hm, haha, ja det var ju en jätteprestation de gjort i köket... Hoppas de snabbar på sig nu då!! Kram!

Postat av: Katta

Publicerad 2008-02-11 21:39:48

Nej men fy vad segt =( Jag som ville ha en bild på nya köket! Förstår helt din frustration... Damn att du missar vår Gynning då. Senaste två programmen har känts lite flummiga tycker jag men i morgon ska hon ju parta med kändisar. Det lär hon ju vara bra på =) Får ge dig en liten rapport...

Postat av: ingells

Publicerad 2008-02-11 23:27:41

Är köksarbetarna kommunalt anställda eller? ;-) En som håller luckan o den andra skruvar...

Ja, melodifestivalen är igång igen och upprör! Man kan verkligen undra vilka låtar som juryn ratar! Att han själv inte inser hur pinsam han är. Ska han representera Sverige så emigrerar jag!

Jag har haft en underbar start på veckan =) sa Ingells lycklig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela