Em

Så som jag ser det. Simple as that.

mör.

Publicerad 2008-02-05 21:25:13 i Shopping

Är så där härligt mör i kroppen efter pumpen! Börjar känna mig aningens starkare! Kul!
Inga nakna män i sikte...
I morgon är det onsdag..Helgen närmar sig med stormsteg! ;-)
Snickarna hade inte hunnit så långt som jag hade hoppats idag... *suck*
Men i morgon lär det ju hända grejer..
Har ju haft köpförbud i januari och dessutom klarat det! Duktiga jag!
"Firade" med att inhandla två nya träningstoppar! Nice!
Nu är det Gynning som gäller!
kram!!

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-02-06 16:06:43

Ja nu är det snart helg igen! Gött!:)
Grymt impad av ditt köpstopp. Det skulle vara en utmaning för mig. Tänkte först ha köpstopp nu i februari men det gick ju sådär...:)
Vad kul med nya träningstoppar! Det skulle jag också behöva inhandla!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela