Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Platt fall.

Publicerad 2008-02-15 19:13:02 i

Ibland när livet är för bra får man en riktig käftsmäll för att ta ner en på jorden igen.
En rejäl sådan fick jag igår.
Fick veta att en familjemedlem har cancer...
Finns inte ord som kan beskriva hur tungt och oroligt det känns, även om läkarna har stort hopp om att det ska gå väl är klumpen i magen stor.
Det blir en tuff tid ett tag framöver iallafall.

Emelie VS hantverkare: 1-0
Vi har vatten! Jippi.

Nu ska jag ta och korka upp en flaska champagne, vi får snart gäster.
Ska bli skönt att få lite annat att tänka på...

Ha en bra kväll!
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-02-15 20:48:21

Men gumman, vad hemskt! Livet kan göra de mest konstiga svängar, allt blir så overkligt och stannar till för en stund. Man tänker ju aldrig på att det kan hända människor som man har omkring sig.
Varma kramar.

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-02-16 00:03:44

Sänder en stor kram till dig!
Livet är tyvärr väldigt orättvist och man kan aldrig veta hur morgondagen ser ut..på gott och ont!
Hoppas verkligen att din familjemedlem får bra behandling och att det går att bota.
KRAMAR

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-02-16 13:01:18

Usch, vad tråkigt att höra!! Tänk vad snabbt allt kan förändras. Jag håller tummarna så hårt jag kan
för att allt skall gå väl! Stor kram till dig!!

Postat av: Malin S

Publicerad 2008-02-16 17:17:29

Vilken mardröm. Tanken slår mig ganska ofta att det är ett sådant besked som snart kommer (länge sedan någon närstående var sjuk) usch så ska man ju inte tänka men men. Jag hoppas så att det går bra för din nära.
Stor kram.

Postat av: Sarah

Publicerad 2008-02-16 18:32:26

Grattis till vattnet och beklagar cancerbeskedet.. fy fan för livet ibland!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela