Em

Så som jag ser det. Simple as that.

räddande änglar.

Publicerad 2008-02-03 21:57:58 i Vardagligheter

Nyss hemkommen från en mysig söndagsmiddag hos min moster med familj.
De räddade mig från ännu en dag i snabbmats träsket. Tack snälla.
Det börjar bli lite smått tråkigt-urvalet är inte det största precis...
Vägrar försöka mig på att fixa någonting anständigt utan kök. Bara att fixa ett par mackor blir ett projekt när kylskåpet står i vardagsrummet och man måste diska i duschen... haha...
Därför togs erbjudandet om pasta med tomatsås och ett glas rött emot med öppna armar! 
Har jobbat större delen av dagen, väldigt lugnt och skönt för ovanlighetens skull.
Nu måste jag försöka sova- kl. ringer 04.30 och jag ska jobba frukost hela veckan...
Sömnbrist
på fredag vill jag lova!
kram på er!

Kommentarer

Postat av: ingells

Publicerad 2008-02-04 08:46:37

Visst är det härligt att vara uppe med tuppen - eller rentav ännu tidigare =/

Diska i duschen - anmärkning på hanteringen, hihi! Ej godkänd hantering - jag vet, jag är yrkesskadad... ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela