Em

Så som jag ser det. Simple as that.

ryggläge.

Publicerad 2008-02-07 17:55:17 i

Nu äntligen börjar vårat kök likna just ett kök igen...
Nu är det bara kakel och lite finlir som fattas! I vilket fall som helst får vi vatten till helgen!!!
Detta ska firas med vad som helst som är hemlagat och en flaska vin! Haha!
Ska bli kul att få piffa och dona!
Idag har varit en tung dag i övrigt. Ryggen hade bestämt sig att inte vara ett dugg sammarbetsvillig. Ont, ont, ont...
Fick gå hem lite tidigare från jobbet. Nu ligger jag med fötterna högt och har Citodon i blodet. Blä.
Hoppas på en snällare rygg i morgon.
Igår var jag i skolan! *stolt*
Jag ska skriva slutprov om två veckor. SKA.
Ha en bra kväll!
Kram

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-02-07 18:23:54

Underbart! Med köket alltså, inte din rygg... Usch din stackare, hoppas det känns bättre nu. Stor kram!!

Postat av: Sarah

Publicerad 2008-02-07 22:16:20

gah!! flachback!! ok, köket blir fint, men fy fan va jobbigt att leva i de. hoppas din rygg blir bättre snart!

KRAM

Postat av: Anna

Publicerad 2008-02-08 20:45:40

Hej! vad kul med en Enköpingstjej till :) Hoppas du får en härlig helg! Nu ska jag kika runt här på din blogg! Kram, Anna

Postat av: Linda

Publicerad 2008-02-08 22:01:28

Men gummsan!! vilket jädrans skit me ryggen :(
Har du laddat för morgondagens schlager-party?
Det har jag! ;) ( du blev inte överaskad va, ha,ha)

Postat av: Sarah

Publicerad 2008-02-09 11:02:59

får man tigga lite före å efterbilder på köket?
kul å se någon annans jobb..
och ang onyttigt ja, vi gick båda upp i vikt efter all take away mat.. men man har ju inget val.. disk i duschen, koka på en sån liten platta på golvet. spagetti på sin höjd va roligt! haha.. jag förstår va du går igenom nu;-) men de är ju värt de.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela