Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Snö of Sweden

Publicerad 2008-02-09 19:36:24 i Vardagligheter

Phu! Nu är hela lägenheten skinande ren! Härligt!
Har varit ute på en långpromenad med Allan som äntligen har fått komma hem! Han har bott hos mamma och pappa de senaste veckorna pga. allt stök med köket! Åh vad vi har saknat honom!
I vilket fall som helst ficka jag nästan lite vårkänslor! Fåglarna kvittrade och luften kändes ren!
Ikväll är jag ensam hemma, älsklingen är med grabbarna och dricker öl!
Igår fick jag en jättefin present av honom- nämligen örhängen och armband från snö!
Kommer att användas flitigt både till vardags och fest!
                                                                  
Nu blir det melodifestival, ett glas vin och pitabröd med lammfärsbullar och tzatziki! Mums!
Ha en bra kväll!
Kramisar!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-02-09 23:16:07

Ja, klart vi ska ta en fika! På söndag förmiddag kanske? Jag är riktig tjockis nu hi,hi...saknar dig med gumman!
Puss.

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-02-10 12:40:37

Hade också starka vårkänslor igår! Så härligt med fågelkvitter och frisk vårluft!:)
Supersnygga smycken, vilken bra smak han har!!
Ha en skön söndg, kram!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-02-10 21:24:35

Jättefina smycken =) Blir lite avis ;)
Ha en bra söndagskväll!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela