Em

Så som jag ser det. Simple as that.

barnvakt och storstädning

Publicerad 2008-01-02 20:33:55 i Vardagligheter

Idag har jag varit barnvakt åt min gudson och hans syster- sötaste kidsen i världen!
Det har bakats med lera, kladdats med chokladbollar och kollat på Shrek! Mys!
Efter det blev det en kort sväng på "stan" med deras mamma- Bästaste Malin!
Jag handlade ingenting *stolt* -har nämligen försett mig själv med shoppingförbud hela januari! Huva! Håll tummarna...
Skulle behövt plugga idag, men kände att en storstädning var mer välbehövlig... Hundhår, granbarr och dammtussar- Lovley...
Men nu är det så fint!
Filmen igår var jätte bra! Men hemsk och skrämmande också! Will Smith är ju ganska het... ;-)
Slänger in en bild från Nyår och några på sötnötterna som var här idag!
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Malin S

Publicerad 2008-01-02 20:45:46

Jag har också gosat med en kompis bebis idag. Så söt =)
Lycka till med shoppingförbudet ! Helt klart bra att minska om man känner att man köper kanske onödigt o.s.v. Däremot brukar jag tycka det är helt ok att köpa second hand på t.ex Röda Korset. Om man nu gillar andrahandsgrejen (vilket jag gör =)

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-01-02 21:17:19

Wow, jag är imponerad av ditt beslut om shoppingförbud, jag önskar dig lycka till!! Själv hade jag liknande tankar men det sprack idag inne på H&M, haha...
Söta bilder! Och vilket sött ord, "sötnötter"!! Hihi!:)

Postat av: Sarah

Publicerad 2008-01-02 21:19:58

så söta bilder!
visst var den läskig.. när dom står i klunga höll jag på att dö faktiskt. inne i huset där.. hua hua!
men den var bra!!

Postat av: Sarah

Publicerad 2008-01-02 21:20:08

så söta bilder!
visst var den läskig.. när dom står i klunga höll jag på att dö faktiskt. inne i huset där.. hua hua!
men den var bra!!

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-01-03 07:27:23

Hej! Kul att du gillar min blogg ;)
Välkommen in igen!

Åhh du har en boxer, lyllo dig!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela