Em

Så som jag ser det. Simple as that.

cut it.

Publicerad 2008-01-31 20:45:10 i Skönhet och sånt

Frisör besöket i går gick bra och jag kom hem utan större men! ;-)
Haha, nä jag är jättenöjd! Färgen fick sig en uppfräschning och håret toppades och fick lite etapper.
Jag behövde inte alls vara orolig- har en klockren stand in för min vanliga frisör nu!
image106
Lite muppig min, men det får gå! ;-)
Idag har golvläggaren varit här och hunnit både riva ut den gamla mattan och spackla två gånger!
Så i morgon kommer den nya mattan på plats! Skönt!
I helgen tänkte jag passa på att måla medans köket är tomt på möbler!
Väggarna är vita och ska bara få sig ett nytt lager av vitaste vitt!
Vinden viner ute... hoppas den omtalade stormen håller sig långt borta ska nämligen köra till jobbet tiiidigt i morgon...
Apropå i morgon.. Fredag! Redan! How nice...
Puss på er! 

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2008-01-31 21:48:41

Vad snyggt det blev! Du passar verkligen i färgen o jag gillar halvluggen =) Plus snyggt läppglans, ha ha!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-02-01 07:58:29

Superfint:)
Gillar verkligen färgen!
Ha en bra fredag! Kram

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-02-01 16:09:11

Wow, superfint! Vilken snygg klippning, och färgen klär dig mycket bra!! Vilket blankt och härligt hår du har!:) Ha en toppenfredag, kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela