Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Första dagen på mitt nya liv?

Publicerad 2008-01-21 21:45:38 i Vardagligheter

Idag är det en helt underbar dag! Trots måndag. Trots tråkigt väder. Idag är nämligen första dagen jag är utan smärta sen min rygg började krångla ordentligt. Så skönt! Kan inte ens komma ihåg när jag var nere på smärtnivå 0 senast. Har ju varit sjukskriven sen i våras pga. bla. utbuktning på en disk, men har haft ont i ryggen i flera år. Nu är jag dock tillbaka på heltid och hoppas att jag ska fortsätta vara det! *vill*
Men att bära tallrikar hela dagarna är väl egentligen inte det ultimata arbetet när man har ryggproblem. ,-)
Något som förstärker den sköna känslan är ett nyss avslutat Yogapass! Underbart!
Och!
Jag har pluggat lite, lite, lite...men dock-pluggat.

Ha en underbar kväll!
Kramisar!

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-01-22 21:04:38

Vad härligt att höra! Kan tänka mig att det måste vara fruktansvärt att ständigt ha ryggont. Jag tycker det är jättejobbigt de få gånger jag själv haft ont i ryggen, och då har det ändå gått över fort! Gläds med dig!:) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela