Em

Så som jag ser det. Simple as that.

haircut?

Publicerad 2008-01-16 21:38:42 i Träning

Onsdag och halva veckan är avklarad! Har varit oförskämt pigg idag trots för lite sömn och väntad träningsvärk!
Kom precis hem från 45 min. Bobat. Riktigt kul när man märker att både balansen och styrkan har förbättrats!
Träffade min syster idag, hon hade varit hos frisören och var ruskigt snygg i håret!!
Börjar bli dags för mig också nu.. Har fuskat med hemma toníng ett par veckor men nu börjar färgen bli risig igen.
Skulle vilja bli lite mer mellan brun och ev. några ljusare slingor...
Kanske lite som den här bilden på Carolina Gynning... (Hon är riktigt het imörkare hår btw !)
image97
Snyggt, snyggt, snyggt!
Nu bums i säng...uppe med tuppen i morgon...
kram!

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-01-16 21:40:51

Vad härligt att du är pigg!:) Ja nu är som sagt mer än halva arbetsveckan avklarad iaf, gött!! Den bruna färgen är supersnygg. God natt och sov gott!:)

Postat av: Frida

Publicerad 2008-01-18 09:37:47

Riktigt fin frisyr!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela