Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Back in town.

Publicerad 2008-07-15 21:11:32 i Vardagligheter

Nu är vi hemma. Kom hem igår-bra trötta så det blev hämtmat och deg i soffan hela kvällen!
Hujedamig vad roligt vi har haft! Hyfsat väderoch ingen sjögång- tack och lov!
Vi har relaxat, ätit riktigt god mat (helt klart över förväntan) och partat loss! En klockren resa på alla sätt och vis!
Fick med mig ett läppglans från Clinique i färgen raspberry- härligt tuggummirosa och Hypnôse mascaran från Lancôme- en av mina verkliga favoriter!
Idag har jag och älsklingen spelat minigolf och jag förlorade (som vanligt)-är verkligen kass på minigolf!
Sen tog vi en löprunda på eftermiddagen-hurtigt värre!
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-07-15 21:18:15

Välkommen hem!

Vad kul med en rolig resa och att allt var lyckat=)

Vilka fina örhängen du har förresten, får man fråga vart dom kommer ifrån?

KRAMAR

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-07-15 21:59:07

Madeleine: Tack söta du! Det var verkligen lyckat!

Örhängena kommer från SNÖ och finns i massor av söta färger! Kul att du gillar dom! Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2008-07-16 10:56:34

Välkommen hem sötnos =) Låtersom ni haft en superbra tripp till Finland med en härlig mix av allt. Ang vår nya blandare, så är den köpt från ett danskt företag, som jag inte minns namnet på, men hittar jag lappen kan jag återkomma med namnet, har för mig att det började på F =) Ha en härlig dag!!!! Kraaamis

Postat av: Anna

Publicerad 2008-07-16 11:09:26

Hej hopp igen =) Nu kom jag på och fann länken till blandaren: http://www.fairbuy.dk/index.php kika in finns flera lite "roliga" blandare. KRAAAAM

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-07-16 21:05:56

Förstod nästan att det var SNÖ-örhängen:)

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-07-17 02:03:10

Anna:Tack snälla- det var en lyckad tripp! Vilken bra sida förresten- den dagen man har "eget" kommer den säkert väl till pass! Ha en underbar semester nu! Kramis!



Madeleine: mmm... Vi sålde ju snö på mitt förra jobb så jag har köpt på mig endel! ;-) Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-07-17 02:03:23

Anna:Tack snälla- det var en lyckad tripp! Vilken bra sida förresten- den dagen man har "eget" kommer den säkert väl till pass! Ha en underbar semester nu! Kramis!



Madeleine: mmm... Vi sålde ju snö på mitt förra jobb så jag har köpt på mig endel! ;-) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela