Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Home sweet home

Publicerad 2008-07-03 21:10:54 i Vardagligheter

Nu är vi "back in town"- kom hem i går kväll.
Vi har haft det så himla bra! Toppen väder, mys med vännerna och god mat! (G&L har restaurang så det har inte direkt gått någon nöd på oss) i har hunnit med en sväng på havet, krabbfiske och i går var jag och älsklingen en sväng till Smögen och fikade. Nice! Så härligt med semester!
Idag har vi varit i Västerås och shoppat lite. Blev lite kläder till älsklingen och-ja en och annan top till mig med.. Diskmedelspumpen från Cult står numera på bänken och det blev även lite smått och gott från Ikea. Det går ju inte att låta bli när man väl har kommit dit...
Nu sitter jag här nyduschad efter pumpen och sippar på ett glas rosé-inte dumt alls!
i morgon är det hundutställning med mammsen som gäller, förbereder mig på en fruktansvärt varm dag!
Solbränna,solbränna... ;-)
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-07-03 21:20:57

Välkommen tillbaka=)

Härliga bilder och hoppas att solen håller i sig!

KRAM

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2008-07-03 21:36:51

men oooh, nostalgi=)

var mycket i halmstad när jag var liten och då fiskade vi krabbor. välkommen hem igen=)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-07-03 21:50:14

Madeleine: Tack sötis! Vi håller tummarna..



Sarah: Ja, dom är roliga dom små liven! =) Tack!

Postat av: Mia

Publicerad 2008-07-04 08:12:56

Vad mysigt ni har haft! Är det möjligtvis shorts från Esprit som du har på dig på sista bilden? Kram!

Postat av: La Fleur

Publicerad 2008-07-04 13:27:34

Åh vilka härliga bilder, super mysigt med krabbfiske! var riktigt längesedan! Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-07-05 09:34:35

Mia: Supermysigt! Shorts från H&M-ett riktigt kap!Kram!



La Fleur: Tack! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela