Em

Så som jag ser det. Simple as that.

packat och klart!

Publicerad 2008-07-11 23:47:16 i Vardagligheter

Lugn och mysig kväll med sushimiddag (mums), fotvård och ett glas rosé.
Är nästan färdigpackad också.
Älsklingen var riktigt imponerad av min lätta packning- brukar kunna få med mig halva garderoben när vi åker någonstans... Men den här gången har jag underlättat det hela genom att prova ut outfitsen i förväg och inte packat ned massor av "kanske" plagg som jag ändå inte kommer att använda.
Poäng till mig! ;-)
Men han förstod inte riktigt hur jag skulle hinna använda 4 par skor på en 40 timmars kryssning..
Tro mig- det är inga problem!

Kommentarer

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2008-07-12 17:10:04

haha.. kankse-plaggen! dom känner jag igen, dom brukar fylla min resväska. smart att testa ut outfits. sk ajag lägga på minnet!



yoga är min religon.. hihi.. man skulle kunna säga så=)

Postat av: Linda

Publicerad 2008-07-14 20:17:50

Ha det så trevligt på resan gumman! skepp o hoj!

Puss.

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-07-14 22:42:18

väldigt söta skor på bilden! läs och komerntera gärna min blogg :)

Postat av: Anna

Publicerad 2008-07-15 16:18:06

GRATTIS till att du kom in på högskolan =) Och hoppas ni haft en härlig kryssning! Kraaamar

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-07-15 21:15:16

Sarah: Helt perfekt att bestämma outfitsen i förväg-sparar både tid och plats! Vi har samma religion du och jag! ;-)



Linda! tack sötis! puss



Anna: Tack gumman! känns så skönt! Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela