Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Jisses Amalia ...

Publicerad 2008-07-31 22:16:06 i Vardagligheter

Jisses Amalia vad trött jag är nu...
Att komma tillbaka till verkligheten efter semestern är ingen lek... Haha...
Varm idag med, men sen kom det som alla pratat om.. regnet och åskan alltså. Det fullkomligt vräkte ner!
När det värsta hade lagt sig gick jag och Allan på en promenad i regnet. Så härligt!
Nu ligger jag i sängen med datorn i knät och är (fortfarande) proppmätt efter älsklingens supergoda pitabröd med köttfärs, grönsaker och guacamole-Smarrigt!
Och i morgon är det fredag!
Pussen

Bild:googles bildsök

Kommentarer

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2008-07-31 22:33:24

ja jag misstänker iaf medicinen. tomas frågade om jag tjuvåt godis för ingen kan riktigt förstå varför jag gått upp så snabbt i vikt. och ingen baby är de heller.. alla frågar de;-)



kolla länkarna, där ser d om vilka tabletter det var. starka på recept. jag är jätte pollen sjuk.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela