Em

Så som jag ser det. Simple as that.

And off we go.

Publicerad 2008-06-29 21:44:09 i Vardagligheter

Nu sitter jag här i ett nystädat hem med ett glas rött och har tagit en liten paus i packandet.
Japp! Packandet! -I morgon drar vi nämligen till West Coast och Hamburgssund för ett spontanbesök hos L&G.
Ska bli superhärligt! Hoppas bara på bra väder...
Gårdagen i Uppsala var supermysig och bjöd på många skratt och girltalk (som alltid när Ina och jag träffas)
Tyvärr var det väldigt utplockat i äffärerna och dessutom ösregnade det... Men jag kom hem med några fynd iallafall!
Kaki färgade shorts och ett linne med paljetter från H&M samt en snygg tisha med vi ringning och knappar på axlarna från BikBok...
Nu till SATC...Jag säger bara: I LOVE IT, I LOVE IT, I LOVE IT! 
En tjejefilm med extra allt! Kärlek, tårar, skratt och svek-u name it!
Kommer garanterat att se den fler gånger!
Har varit på BodyPump idag också! Så jävla kul! Nu börjar man märka resultat av att jag har gått regelbundet! jag är mycket starkare! Nästa gång blir det till att läga på tyngre vikter! Tyvärr bråkade min högra handled lite, men det brukar gå över. Är ett gamalt men efter för flitigt ryktande på hästarna tror jag...
Om jag inte kommer över någon dator de kommande dagarna: Ha en underbar start på veckan!
See U in a couple of days!
PUSS

Längtar....

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-06-29 21:54:48

Filmen är verkligen lovely:)

Skönt att du har städningen avklarad nu, själv fick jag bara fram dammsugaren idag....

Kram Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-06-29 22:01:00

Madeleine: Dammsugaren är inte illa pinkat det heller! Kram!

Postat av: Anna

Publicerad 2008-06-29 22:03:45

Filmen är UNDERBAR, skulle kunna gå och se den redan imorgon igen ;-) Ha en härlig tripp till västkusten! Kram kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-06-29 22:29:34

Anna: Samma här! Tack snälla! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela