Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Livet leker!

Publicerad 2008-06-26 12:52:20 i Vardagligheter

Först och främst vill jag hälsa Wilmer välkommen till världen!
Linda & hennes J har ääääntligen fått sin lilla son. Stort grattis till er gumman!
Kan inte vänta tills jag får träffa det lilla livet!
Solen skiner och jag har precis avslutat min sushilunch i trädgården!
Hann även med lite lunchshopping- Nytt till håret från L´oréal! Balsam fick man på köpet-perfekt om ni frågar mig!
Nu måste jag rusa tillbaka till kontoret!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela