Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Pump it

Publicerad 2008-06-01 20:49:56 i Vardagligheter

Kan inte säga det tillräckligt många gånger: Vilket underbart väder!!
Blir så lycklig att det spritter i kroppen! Haha...
dagen i korthet:
Vaknade utvilad efter en välbehövlig sovmorgon, långfrukost med älsklingen...
När älsklingen åkte till jobbet styrde jag kosan mot bondvischan med mammas och pappas altan i sikte!
Invigning av nya bikinin, tidningar, bubbelvatten och persikor i solen- det gick ingen nöd på mig som ni förstår!
Efter några timmars stekande letade jag fram en stor dos självdiciplin och åkte tillbaka till stan för att gå på Bodypump- kandes sådär lockande att lämna solen för ett svettigt gym kan jag säga...
Men nu i efterhand är jag så otroligt glad att jag gjorde det! Det var nämligen ny koreografi och det var bara så kul!!!
Och jobbigt!  (Bla. utfall från stepbräda..oj,oj..mina stackars ben...)
Har även börjat med ett litet projekt, jag har länge tänkt att jag skulle måla om våran tråkiga kökspall och en spegel som jag inte gillar färgen på.. Nu har jag äntligen satt i gång och de är grundmålade iallafall!
Vilken färg? Vitt såklart!
Hoppas ni har haft en skön helg!
Och jag hoppas verkligen att Anna och hennes J har fått det drömbröllop de önskat sig!
Puss!


Bild: H&M

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-06-01 21:21:07

Haha, nej att det är underbart väder kan man inte säga nog med gånger!! Går runt och säger det mest hela tiden...:)

Vad du är pysslig som målar! Kul att förnya sådär!!

Kramar!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-06-02 06:53:27

Man bara njuter av värmen, helt lovely! Och ändå har sommaren knappt börjat:)

Hoppas att du får en toppen vecka! Kram

Postat av: Rebecca

Publicerad 2008-06-02 19:51:55

hej!

jag är också ett bodypump-fan, tycker det är superkul! men vi börjar inte med nya koreografin förräns nästa vecka.. är den roligare?? vilken övning är jobbigast? :)

Postat av: Anna

Publicerad 2008-06-02 20:55:34

Hej vännen, låter som du liksom vi haft en underbar helg! Nu är jag FRU!!!! känns fantastiskt! Idag har jag vart en sväng i Enköping och lämnat tillbaka Jens bröllopskläder som vi hyrt där =) Kraaaaaam

Postat av: Anna

Publicerad 2008-06-02 20:56:54

Hej vännen, låter som du liksom vi haft en underbar helg! Nu är jag FRU, känns fantastiskt! Vår dag blev helt fantastisk! Idag har vi vart en kort sväng i Enköping och lämnade tillbaka Jens bröllopskläder som vi hyrt där =) Vi hörs! Kraaaaaam

Postat av: Mia

Publicerad 2008-06-02 21:04:25

Låter som en toppendag! Lyxigt att få vara ledig en måndag :) Kram!

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2008-06-02 22:08:48

Ja, jag blev av med mycket vätska i kroppen..så den känns renare och hårdare, plus att (ursäkta) jag bajsa massor efter några dagar.. så nog rensade den ut allt.. och det bästa. jag är inte sugen på socker alls nu!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela