Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Regnbåge

Publicerad 2008-06-15 21:11:42 i Home Sweet Home

Har suttit och pillat med mitt CV och personliga brev i ett par timmar nu...
Äntligen är det klart. I morgon ska det läggas på lådan och sen är det bara att hålla tummarna...
Åh, jag vill verkligen det här, det skulle vara en riktig utmaning!
Har varit med mormor och morfar på Bryggholmen på dan, jättemysigt och solen sken!
Nu regnar det för fullt ute, men det behövs så att sommaren kan fortsätta att vara grön!
För någon timme sedan var det en stor regnbåge på himlen- så vackert!
Är lagom mör i kroppen efter kvällens Body Pump- men jag är ändå glad att jag släpade mig dit, har varit alldeles för mycket slarv med träningen den sista tiden! Skärpning!
Ger er en bild från våran hall- en nisch brevid murstocken med helgfina blommor!
Kram

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-06-15 22:24:12

Jag håller tummar och tår för att allt ska gå vägen! Du kan göra allt du vill, det vet du. Puss

Postat av: Mia

Publicerad 2008-06-16 07:51:46

Åh vad fint det ser ut! Kan vi inte få se lite mer bilder från ert hem? :) Kram!

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-06-16 14:29:09

Vad fint och smakfullt! Verkar ju som ni har det hur snyggt som helst hemma hos er!:)

Jag håller tummarna tjejen, det vet du! Det har ju hjälpt förr..?! =)

KRAM!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-06-16 19:21:43

Syster:

Puss!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-06-16 19:23:05

Mia: Tack snälla! Fler bilder kommer-jag lovar!



M.Mia: Tack snälla du! Och ja dina tummar verkar ju vara magiska! =) Kram

Postat av: Malin S

Publicerad 2008-06-16 23:05:13

Va mysigt med en sådan nisch. Perfa att piffa med blommor & ljus.

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-06-17 22:23:02

Malin: Ja, ibland är den kul att piffa i, andra gånger samlas det en hel del skräp... haha... ;-)

Postat av: SOFIE

Publicerad 2008-08-30 19:47:06

meeeen guuuuud så underbart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela