Em

Så som jag ser det. Simple as that.

fånga dagen?

Publicerad 2008-06-11 22:59:35 i Vardagligheter

Fick ett samtal i morse som kanske gör att min framtid tar sig en något oväntad riktning..
Pluggandet kanske får läggas på is ett tag eller eventuellt utföras i mindre mängd..
Ja, jag har blivit erbjuden ett jobb.
Något helt nytt fast ändå med anknytning till det jag gör nu.
Spännande va?
Nu ska jag bara bestämma mig för om jag ska ge mig in i matchen eller om jag ska låta chansen gå förbi...
Ska iallafall sova på saken.
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-06-12 19:47:05

Men gud vad spännande!! Åh, det är alltid lite trixigt när man ställs inför såna val... Men det blir säkert bra hur du än gör!!! Kram och lycka till!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-06-12 21:47:03

Oj vad spännande:)

Gå på magkänslan och gör det som känns bäst just nu!

Lycka till! Kram

Postat av: Linda.

Publicerad 2008-06-13 16:27:09

Vad spännande! Jag vill veta!!! berätta!

Ingen bebbe än här ialla fall MORRRRRRR

Puss.

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-06-14 12:12:50

Alla: Jo det är suuuper spännande! Så nu är det Cv och personligt brev som ska skrivas...

Bråttom bråttom!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela