Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Utmanad

Publicerad 2008-06-27 18:11:24 i Vardagligheter

Jag har blivit utmanad av söta Mia... Here we go!

Regler:
Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare. Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde jag för 10 år sedan?
Oj...Gick i nian,hade page, för mycket smink och var allmänt missnöjd med tillvaron..Tyckte att jag var något av det coolaste som hade gått i ett par skor, överkonsumerade reggae och Marlboro lights. Hade 2 hästar och for mälardalen runt på tävlingar i stort sett varje helg.
2. Vilka 5 saker finns på att-göra-listan idag?
Dammsuga, gå ut med hunden, äta middag med syrran, hämta älskot i Märsta och dricka upp det sista av dagens Detox-bläh!

3. Godis jag gillar?
Choklad,Choklad,Choklad och en och annan sur, rosa tunga eller hallonmumrik....
4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Jag skulle säkert börja grina eftersom jag är så blödig! Sen skulle jag nog köra på indiandansen och ringa till mamma!
Sen blir det shoppa och resa av! Jag skulle självklart skänka pengar till mina nära och till välgörande ändamål.
Ett hus på lämpligt ställe skulle inte heller vara fel.
5. Städer/orter jag bott i?
Grillby, Enköping, Halmstad (väldigt kort period), Vemdalen och Visby!


Jag utmanar följande tjejor: Syster, Katta, Anna, Mia och Madde

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-06-27 19:14:46

Vad roligt att du gjorde utmaningen gumman!:)

Alltid så skoj att läsa svar på såna frågor tycker jag!=) Ha nu en riktigt härlig kväll! KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela