Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Alicia

Publicerad 2008-03-09 20:23:39 i Vardagligheter

Redan söndag! huj vad det går!
Konserten igår var bra, kanske inte så bra som jag hade trott men hel klart godkänt!
No One
var som väntat en av dom absolut bästa- älskar den låten!
I övrigt hade vi en skitkul kväll- som alltid med min älskling Malin-trots att vi missade sista tåget hem med 4 sekunder....
Typiskt! Jag höll liksom i dörren när det åkte..
Det var bara att väcka älsklingen och ta pendeln till Bålsta.. Sötnosen hämtade oss där!
 
Idag har jag varit hos mamma och pappa nästan hela dagen!
Tvättat bilen, druckit te och spårat med hundarna!
Allan var superduktig!
Nu blir det snart sängen- ska upp tidigt i morgon!
Hoppas ni har haft en bra helg!
kram

Kommentarer

Postat av: ingells

Publicerad 2008-03-09 21:06:54

Verkar varit en perfekt helg och spåra med hundar är nog lika kul som det låter?!

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-03-10 15:55:29

Vad kul att det blev en lyckad kväll! Men vad störande att missa tåget sådär...
Kul med lite bilder! Söt mössa!:)
Ha det gott, kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela