Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Kik

Publicerad 2008-03-14 15:26:01 i Home Sweet Home

Jag har ju lovat bilder på både tv-bänken och det nya soffbordet, så.. Varsågoda!

Vi bor i en vindslägenhet i ett gammalt hus, fullt med vinklar och vrår...inte helt lätt att få till några bra bilder, men...
Bakom fåtöljen skymtar våran diskmaskin! Den står fortfarande kvar i vardagsrummet efter köksrenoveringen, det elektriska är inte riktigt klart ännu...
Det vita fältet på väggen bakom tv-bänken är murstocken som går igenom hela huset.
Charmigt, men aningens störande... ;-)
Hoppas ni får en bra fredagskväll!
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-03-14 15:47:54

Jättesnyggt, verkar vara en fin lägenhet ni har, gillar vinsvåningar :-) Trevlig helg!!! Kram kram

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-03-14 16:09:23

Vad fint ni har det! Mycket snyggt och stilrent. Vad mysigt med vindsvåning och en massa vinklar och vrår!!
Ha en finfin fredag, kram!

Postat av: Therese

Publicerad 2008-03-14 17:25:38

Oh va kul med nya grejer, inredning, jeei!* Har nyligen fått upp ögonen för vitt högblankt, riktigt snyggt! Tv´n ser inte heller fel ut, ser ut som en av dem vi nyligen köpt;) Vindsvåningar är ju så mysigt!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-03-14 21:05:57

Såg jättefint ut:) Vad mysigt med en vindsvåning!
Ha en bra helg.
Kram Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2008-03-14 21:54:14

Vad fint det blev gumman! hoppas att jag kan komma och hälsa på snart. PUSS på näsan!

Postat av: Katta

Publicerad 2008-03-14 22:03:19

Vad kul med lite nya bilder =) Gillar verkligen bordet. Supersnygga linjer och vitt högblankt. Sånt gillas! Mycket bra köp! Ha en fortsatt mysig kväll nu, kraamar

Postat av: Jasmin

Publicerad 2008-09-10 22:50:21

Åh vilket fint soffbord, var kan man köpa sånt? Har inte lyckats läsa mig till den infon här ännu :) Jag har bara sett sådana bord med en skiva under oxå som jag tycker är en onödig dammsamlare, men din var ju perfekt...bra val :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-10 23:37:06

Jasmin: Tack snälla!

Det kommer från EM, är supernöjd! Vi var nämligen inne på ett sånt bord som du beskriver men vi ändrade oss just pga dammsamlarrisken och eftersom vi har hund kan jag nu i efterhand tänka mig hur det hade sett ut... =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela