Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Livet är en schlager?

Publicerad 2008-03-15 17:46:02 i Vardagligheter

Hej hopp!
Idag har det faktisk varit lite vårkänsla i luften!
Blev en skön powerwalk i skogen på förmiddagen! Inte helt fel!
E s kompis D kom nyss och med sig hade han en jättefin lila orkidé till mig! Sånt gillas! Det blir pluspoäng! ,-)
Nu sitter jag och väntar på att Ina ska komma sen blir det taco middag, massor med vin och Schlager för hela slanten!
Jag kommer självklart att hålla alla tummar för Charlotte! Hon är het!
Grabbarna håller på Linda Bengtzing- enbart för att reta mig! Jag har lite svårt för den donnan...
Hoppas ni får en underbar Schlager lördag!
Kram
image135
Bild: charlotteperreli.com

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-03-15 18:46:57

Åhhhh, jag vill också va me er!!!!*snyft*
Ska ha ensamt schlagerparty eftersom att alla antingen jobbar eller inte är hemma på ön..
Hälsa Ina!
Puss.

Postat av: Therese

Publicerad 2008-03-16 10:41:34

Jeei, Perelli vann!* Riktigt bra tycker jag! Håller med dej vad gäller Bengtzing, har också svårt för henne... Well well, inget att fundera över nu:) Spännande att se hur det går för Charlotte!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela