Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Pump it!

Publicerad 2008-03-11 21:11:52 i Träning

Hej hopp!
Vilket tråkväder! Regnigt och blåsigt... Blä!
Igår va Ina här och hälsade på! Jättemysigt! Vi drack te, pratade om allt mellan himmel och jord och smidde schlagerplaner inför helgen! Charlotte MÅSTE vinna, annars vet jag inte vad jag gör!
Har nyss njutit av hemlagade hamburgare som älsklingen svängt ihop- Mums!
Kunde njuta med gott samvete-efter 60 min bodypump på gymet!
Gissa om jag är skakig i musklerna nu... Va ju ganska länge sen jag var på pump!
Det är så skönt!! Måste försöka komma iväg oftare!
image126
Nu blir det sängen och nya numret av Topp Form!
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-03-12 16:51:08

Schlagerplaner är bra!=)
Ja, vinner inte Charlotte går jag i taket!!!
Vad smarrigt med hemmagjorda hamburgare, gud vad gott!
Ha det fint, kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela