Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Mysdag.

Publicerad 2008-05-02 17:33:34 i Shopping

Har varit en najsig dag på alla sätt och vis.
Började med att fixa naglarna hos söta H i morse, sen åkte vi vidare till Uppsala och mötte upp de andra tjejerna på jobbet för en mysig lunch! Sen blev det lite shopping! Blev nya Converse- stod och valde mellan ett par söta grå/rosa rutiga och klassiska svarta. Valet föll på de senare, känns som de är lite mer användbara!
En tee och leggins från Gina och ljusstakar från Indiska fick även följa med hem!
På vägen hem stannade vi även på Vardagsrums Outlet som ligger i Örsundsbro (ett stenkast från Enköping).
4 nya lampskärmar till just vardagsrummet hittade jag där- självklart vita!
Och nu till det bästa: Granne med Outleten ligger Fabriksbutiken! Det hade jag ingen som helst aning om!!!
Lycka! Som söta syster sa: vilken värld lever du i egentligen? Hur kan jag ha missat detta??? Blev inga inköp idag dock, men de hallonrosa kivi lyktorna kommer nog att flytta in hos mig inom en snar framtid!!
Ikväll ska vi till Syrran och hennes kille på middag! Me like.
Igår var vi förresten och fiskade! L fick vääärldens största gädda..jag och älsklingen fick bara bottennapp....
puss!

Kommentarer

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2008-05-03 21:30:55

hihi TACK=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela