Em

Så som jag ser det. Simple as that.

nytt och färgglatt!

Publicerad 2008-05-28 22:16:53 i Shopping

Tjing!
Har haft en ofrivillig bloggpaus då min internet uppkoppling har strulat..
Men efter ett antal samtal med kundsupport är jag på banan igen!
Igår var jag ledig och passade på att åka till Uppsala för lite shopping och lunch med Ina.
Blev bla. undies i knalliga färger från Gina, ett par svarta shorts, knallrosa linne, bikini och en orange klänning från H&M... Känns som jag behöver färg i min annars ganska svarta garderob...
Hittade även en (svart) jättesöt, lite vippig kjol med fickor på MQ som även den slank ned i shoppingpåsen!
Just nu ligger jag i sängen och studenterna vrålar för full hals utanför fönstret, antar att det är någon studentfest på G..
Tänk.. vad härligt det var! En helt underbar tid! Fast det är ju ett par år sedan! ;-)
Räknade idag att jag bara har 14(!) jobbdagar kvar innan jag slutar! Ojoj! Tiden går fort!
Nu måste jag slinka in på mina favoritbloggar innan jag somnar- allt detta pollen tar knäcken på mig!
Puss!

Kommentarer

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2008-05-28 22:46:48

välkommen tillbaka=)

ja visst är den fin.. kunde verkligen inte låta bli den! även om ja borde;-)

Postat av: Ingells

Publicerad 2008-05-28 23:15:56

Shop until you drop! Visst är det underbart att shoppa =) ska själv en runda imorgon - jippie!!! Men usch, vad synd om dig som kämpar mot pollen - inte kul =( hoppas mediciner lindrar för dig!

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-05-29 21:58:11

Störande med internetstrul!

Låter som du shoppat en massa fint. Härligt med färg. Vad piffig MQ-kjolen låter!:)

Kram och hoppas allergin inte blir för jobbig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela