Em

Så som jag ser det. Simple as that.

sömntuta

Publicerad 2008-05-13 13:44:09 i Vardagligheter

Åh, vad skönt med sovmorgon! Behövdes verkligen!
Det och en långpromenad i skogen och nu är jag på topp igen!
Ska bläddra igenom matteböckerna och kapitlena med funktioner och ekvationer-igen...
Det var nämligen dom delarna som gick mindre bra på mitt omprov...
I morgon ska jag träffa min lärare för att gå igenom provet...lutar väl åt att jag får göra om det-igen...
Fattar inte varför just dom sakerna ska vara så svåra för min hjärna att ta till sig! morr...
Ja,ja..inget att hänga läpp för, bara på det-igen.. ;-)
puss

Kommentarer

Postat av: Mickan

Publicerad 2008-05-13 14:57:09

Haha! Tro det eller ej men det var riktigt skönt! Dock inte på träningen igår. Och tyvärr var det ju inte bara benen som tog stryk. Haha

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-05-13 18:34:51

Jag är ingen mattetjej så jag förstår preciiis hur du känner. Men matte kan vara kul när man väl fattar...:) Önskar dig lycka till. Kramar!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-05-13 20:43:31

Själv gillar jag siffror och tal...men kanske inte direkt "skolmatte". Önskar dig iaf stort lycka till!!

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela