Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Söndag

Publicerad 2008-05-18 22:28:29 i Vardagligheter

Äntligen hemma från jobbet!
Sitter här med ett glas vitt och beundrar hyllorna P har satt upp i vårat kök idag!
Snart, snart är det klart! Då kommer det bilder, det lovar jag!
Den som väntar på något gott...
Lugn och skön kväll i går- ansiktsmask, kroppsscrub och allmänt latande!
Såg även Solstorm med Izabella Scorupco och Mikael Persbrant.. Så där får jag väl säga....
Egodagen resulterade även i ett nystädat hem -jag kan bara inte låta bli att städa när jag är ensam hemma!
Det blir heltenkelt bäst då, ingen som är i vägen och det blir gjort på mitt sätt! ;-)
Älsklingen ligger däckad framför tvn, dom spelade tydligen poker till halv 8 i morse... Så han är lite..sliten.
Nu ska jag klicka in på mina favoriter och se vad ni har haft för er under helgen! '
Kram!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-05-18 23:18:53

Åhh väntar med spänning på bilderna från köket! Önskar dig en underbar vecka!!!! Massa godnatt kramar, Anna

Postat av: Linda

Publicerad 2008-05-19 16:35:14

Jag är jätte nyfiken på hu det ser ut!

kramisar!

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-05-19 19:58:05

Vad kul det ska bli att få se köket, låter ju kalasfint! Så härligt att få det nytt och fräscht!!

Ha en mysig kväll, kramis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela