Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tisdag.

Publicerad 2008-05-06 10:44:20 i Vardagligheter

Träningsvärken som bor i min kropp just nu är inte att leka med.... Jag hankar mig framåt i någon vädigt underlig gångstil... När jag ska gå ned för trappan ska vi inte tala om...
Men, men det känns ju fint att vara igång med träningen igen! ;-)
Igår var jag och Allan på spårkurs! Hur kul som helst och han var jätteduktig!
image183
Nästa måndag är det dags igen och då blir det lite svårare spår med störningsmoment!
Idag är det enbart plugg som gäller! (förutom jobbet då..)
Har omprov i matten i morgon och som vanligt har jag skjutit upp pluggandet till sista sekund och nu börjar paniken smyga sig på... Att jag aldrig lär mig!!
Nu tittar solen  fram bakom molnen så jag kanske förenar nytta med nöje och sätter mig i trädgården!
Kram!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-05-06 12:42:08

Jag ska på box ikväll och jag räknar med att ha en ordentlig träningsvrk imorgon!

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-05-06 14:41:20

Vilket charmtroll!:) Vad roligt att han är så duktig!
Jag håller tummarna så det knakar för att det ska gå bra för dig på provet imorgon! Kramis!

Postat av: Linda

Publicerad 2008-05-07 19:55:51

JAg har fått nått liknande! Boxen gixk superbra men rumpan och låren värker något fruktansvärt eftersom vi körde hårt med benen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela