Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Done.

Publicerad 2008-11-01 19:32:48 i Vardagligheter

Nu är jag så trött i bollen att jag knappt vet vad jag heter.
Har skrivit konstant sen i morse. Nu är iallafall hemtentan inlämnad.
Hade gärna haft några timmar till att finslipa på men, inte så mycket att göra åt. Deadline var 18:00.
Allt kan inte vara perfekt jämt. Det är bara att inse.
Mår iallafall bättre idag. Måste vara choklad och rom medicinen! ;-)
Blir lugn lördagskväll framför tvn och vi har precis ätit älsklingens goda kyckling fajitas!
Smaskens vill jag lova!
Riktigt kallt är det ute också! Minusgrader och frost!
Så kör försiktigt alla ni som ska ute på vägarna och inte har satt på vinterdäcken än!
Kram!

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2008-11-02 12:16:44

Choklad och rom! Mmm...

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-02 17:02:44

Petra: Jepp! Riktigt mumsigt! fattades bara lite vispad grädde på toppen för att det skulle vara perfekt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela